Termékrendelés
Kiemelt partnerünk
Kiemelt esemény
Legfrissebb híreink
 
Egyéb tippek, tanácsok
 
Iratkozzon fel Hírlevelünkre!

 
 

 

            

 

 

 

Hiányoznak azok az őrületes kongresszusok, ahol a legkiválóbb prezenterek óráján tombolhatsz? Oktatóként fejlődni és tanulni szeretnél? Itt a helyed! A nagy sikerű Aerobicmania rendezvénysorozat folytatódik! 

 


* * * IDŐPONT * * *

2014. szeptember 20. Szombat 10:00 - 16:00

* * * HELYSZÍN * * *
DANCE – FACTORY
Budapest III., Bécsi út 267.
Megközelítés:
- BKV-val: 1-es és 17-es villamos végállomása
- Autóval: a III. kerületi Vörösvári út és a Bécsi út kereszteződésében érhető el. Parkolás: ingyenes.

* * * PREZENTEREK * * *
Pawel Oracz - aerobic & fitness presenter (Lengyelország)

Szendi Katyek

Lamm Nikó Trainer

Adamcsek Edo

Varró Gyula

* * * PROGRAM * * *

9:30 - 10:00 regisztráció

10:00 - 10:50 Step Sensation - Pawel
11:00 - 11:50 StepSisters - Katyek & Edo
12:00 - 12:50 Dance Sensation - Pawel
13:10 - 14:00 Step Performance - Gyula
14:10 - 15:00 Ragga Moves - Nikó
15:10 - 16:00 Dance meets Performance - Edo & Gyula

* * * BELÉPŐDÍJ * * *
2014. július 31-ig: 7000.-
2014. augusztus 1-től: 8000.-
Helyszínen: 9000.-

* * * JELENTKEZÉS * * *
E-mailben az adamcsek.edit@gmail.com vagy varro.gyula@stepperformanc
e.hu címen az adataid megadásával (név, telefonszám, e-mail cím).
A férőhelyek limitáltak!!! 60 fő jelentkezését tudjuk elfogadni.
 

 

 

Folyadékbevitel, hidratáció:
 
2 liter tiszta ásványvizet érdemes meginni minden nap, átlagos tevékenység mellett. Fordítsunk külön figyelmet arra, hogy étkezések között is rendszeresen igyunk! Sokszor van, hogy "elfelejtünk" inni, ez pedig nem jó – a megfelelő hidratáltság megelőzheti a gyakori fejfájást, szédülést, segíti az emésztést, megelőzi a székrekedést, az anyagcserének, a bőrnek is jót tesz. A 2 liter víz elfogyasztását legkönnyebben úgy lehet biztosítani, hogy a palackot odakészítjük a kezünk ügyébe, hogy tudjuk követni, hol tartunk az aznapi mennyiséggel. Ehhez még hozzá adódik a meleg italok (tea, tejeskávé, kakaó, stb.) és a levesek, lédús gyümölcsök által bevitt folyadékmennyiség. Rendszeres sportolás esetén, vagy ha nyáron nagy a meleg, télen száraz a levegő a fűtés miatt – még több folyadékbevitelre lehet szükség. Olyan sporttevékenységnél, ahol hosszú ideig nagy igénybevételnek van kitéve a szervezet (hosszabb távú futás, kerékpározás, spinning, stb.) vagy például edzőknek, akik naponta több órát is átedzenek, szükséges a folyadékpótláson felül a gyorsan mobilizálható glukóz, ásványi anyagok és vitaminok pótlására is. Erre alkalmasak az izotóniás sportitalok, amelyek biztosítják az optimális energiaszintet a fokozott igénybevétel esetére is. Ne tévesszük ezeket össze az energiaitalokkal, mert ezek koffeint, taurint, élénkítőszereket nem tartalmaznak!

 

Örömmel értesítünk, hogy megjelentek a legújabb Step Performance Aerobik Mix Cd Lemezek.
S nem csak az új Step Performance Aerobik Mix Cd Lemezekbe hallgathatsz bele, hanem a régebbiekbe is, amiket megtalálsz ide kattintva.

 

Ha úgy érzed egyedül nem megy, vagy segítségre van szükséged a kezdeteknél, akkor írj és segítek!

Nézd meg a videót! Ha kedvet kaptál, várlak szeretettel!

 

 

Ha szeretnéd, a segítségemmel futás-, funkcionális- vagy súlyzós edzéseid változatosabbá, hatékonyabbá tehetjük, hogy rendszeres kitartó munkával elérjük a kitüzőtt céljaidat!

 

varro.gyula@steppeformance.hu 

 

Mikor ajánlott?
 
Ha egyéni céljaid vannak, fogyni, karcsúsodni, formálódni, erősödni szeretnél és céljaid eléréséhez segítségre, motivációra, testre szabott gyakorlatokra van szükséged.
 
Ha az erősítő edzések során azt tapasztalod, a te testednek nagyobb vagy másképpen eloszló terhelésre van szüksége.

Jelentős túlsúly, betegség vagy műtét utáni lábadozást, szülést-szoptatást követő időszak, vagy bármilyen speciális helyzet esetén (pl. hosszú kihagyás utáni újrakezdés, idősebb korban történő kezdés, egészségügyi problémák).
 
Vagy egyszerűen olyankor, ha azt szeretnéd, hogy egy pár alkalom erejéig az edzéseken csak rád figyeljen egy szakember, segítsen kialakítani a rutinodat, tartsa benned a lelket nehezebb periódusokban.
 
Próbáld ki egyszer, tapasztald meg milyen érzés, ha szakember dolgozik veled együtt, és odafigyel minden mozdulatodra!

 

Várlak szeretettel!

 

varro.gyula@steppeformance.hu