Termékrendelés
Kiemelt partnerünk
Kiemelt esemény
Legfrissebb híreink
 
Egyéb tippek, tanácsok
 
Iratkozzon fel Hírlevelünkre!

 
 

 

            

 

 

 

Hiányoznak azok az őrületes kongresszusok, ahol a legkiválóbb prezenterek óráján tombolhatsz? Oktatóként fejlődni és tanulni szeretnél? Itt a helyed! A nagy sikerű Aerobicmania rendezvénysorozat folytatódik! 


* * * IDŐPONT * * *

2014. szeptember 20. Szombat 10:00 - 16:00

* * * HELYSZÍN * * *
DANCE – FACTORY
Budapest III., Bécsi út 267.
Megközelítés:
- BKV-val: 1-es és 17-es villamos végállomása
- Autóval: a III. kerületi Vörösvári út és a Bécsi út kereszteződésében érhető el. Parkolás: ingyenes.

* * * PREZENTEREK * * *
Pawel Oracz - aerobic & fitness presenter (Lengyelország)

Szendi Katyek

Lamm Nikó Trainer

Adamcsek Edo

Varró Gyula

* * * PROGRAM * * *

9:30 - 10:00 regisztráció

10:00 - 10:50 Step Sensation - Pawel
11:00 - 11:50 StepSisters - Katyek & Edo
12:00 - 12:50 Dance Sensation - Pawel
13:10 - 14:00 Step Performance - Gyula
14:10 - 15:00 Ragga Moves - Nikó
15:10 - 16:00 Dance meets Performance - Edo & Gyula

* * * BELÉPŐDÍJ * * *
2014. július 31-ig: 7000.-
2014. augusztus 1-től: 8000.-
Helyszínen: 9000.-

* * * JELENTKEZÉS * * *
E-mailben az adamcsek.edit@gmail.com vagy varro.gyula@stepperformanc
e.hu címen az adataid megadásával (név, telefonszám, e-mail cím).
A férőhelyek limitáltak!!! 60 fő jelentkezését tudjuk elfogadni.
 

 

 

 

2014.május 31.

"Hello Gyula!

 
Először is szeretném megköszönni a mai napot neked, mert nagyon jó volt, és nagyon jól éreztem magam.
Én vagyok, aki ma nagyon sokat bénázott az utolsó sorban. Köszönöm a türelmet, mert 10 év kihagyás után (2 gyerek, és a lustaság) újrakezdeni valamit, nem könnyű, de ma két tök jó hangulatú órával megadtad nekem a kezdő rúgást, hogy újra “megmoccanjak”.
 
 

 

Folyadékbevitel, hidratáció:
 
2 liter tiszta ásványvizet érdemes meginni minden nap, átlagos tevékenység mellett. Fordítsunk külön figyelmet arra, hogy étkezések között is rendszeresen igyunk! Sokszor van, hogy "elfelejtünk" inni, ez pedig nem jó – a megfelelő hidratáltság megelőzheti a gyakori fejfájást, szédülést, segíti az emésztést, megelőzi a székrekedést, az anyagcserének, a bőrnek is jót tesz. A 2 liter víz elfogyasztását legkönnyebben úgy lehet biztosítani, hogy a palackot odakészítjük a kezünk ügyébe, hogy tudjuk követni, hol tartunk az aznapi mennyiséggel. Ehhez még hozzá adódik a meleg italok (tea, tejeskávé, kakaó, stb.) és a levesek, lédús gyümölcsök által bevitt folyadékmennyiség. Rendszeres sportolás esetén, vagy ha nyáron nagy a meleg, télen száraz a levegő a fűtés miatt – még több folyadékbevitelre lehet szükség. Olyan sporttevékenységnél, ahol hosszú ideig nagy igénybevételnek van kitéve a szervezet (hosszabb távú futás, kerékpározás, spinning, stb.) vagy például edzőknek, akik naponta több órát is átedzenek, szükséges a folyadékpótláson felül a gyorsan mobilizálható glukóz, ásványi anyagok és vitaminok pótlására is. Erre alkalmasak az izotóniás sportitalok, amelyek biztosítják az optimális energiaszintet a fokozott igénybevétel esetére is. Ne tévesszük ezeket össze az energiaitalokkal, mert ezek koffeint, taurint, élénkítőszereket nem tartalmaznak!

 

Örömmel értesítünk, hogy megjelentek a legújabb Step Performance Aerobik Mix Cd Lemezek.
S nem csak az új Step Performance Aerobik Mix Cd Lemezekbe hallgathatsz bele, hanem a régebbiekbe is, amiket megtalálsz ide kattintva.