Termékrendelés
Kiemelt partnerünk
Kiemelt esemény
Legfrissebb híreink
 
Egyéb tippek, tanácsok
 
Iratkozzon fel Hírlevelünkre!

 
 

 

            

 

 

2014.május 31.

"Hello Gyula!

 
Először is szeretném megköszönni a mai napot neked, mert nagyon jó volt, és nagyon jól éreztem magam.
Én vagyok, aki ma nagyon sokat bénázott az utolsó sorban. Köszönöm a türelmet, mert 10 év kihagyás után (2 gyerek, és a lustaság) újrakezdeni valamit, nem könnyű, de ma két tök jó hangulatú órával megadtad nekem a kezdő rúgást, hogy újra “megmoccanjak”.
 
 

 

Folyadékbevitel, hidratáció:
 
2 liter tiszta ásványvizet érdemes meginni minden nap, átlagos tevékenység mellett. Fordítsunk külön figyelmet arra, hogy étkezések között is rendszeresen igyunk! Sokszor van, hogy "elfelejtünk" inni, ez pedig nem jó – a megfelelő hidratáltság megelőzheti a gyakori fejfájást, szédülést, segíti az emésztést, megelőzi a székrekedést, az anyagcserének, a bőrnek is jót tesz. A 2 liter víz elfogyasztását legkönnyebben úgy lehet biztosítani, hogy a palackot odakészítjük a kezünk ügyébe, hogy tudjuk követni, hol tartunk az aznapi mennyiséggel. Ehhez még hozzá adódik a meleg italok (tea, tejeskávé, kakaó, stb.) és a levesek, lédús gyümölcsök által bevitt folyadékmennyiség. Rendszeres sportolás esetén, vagy ha nyáron nagy a meleg, télen száraz a levegő a fűtés miatt – még több folyadékbevitelre lehet szükség. Olyan sporttevékenységnél, ahol hosszú ideig nagy igénybevételnek van kitéve a szervezet (hosszabb távú futás, kerékpározás, spinning, stb.) vagy például edzőknek, akik naponta több órát is átedzenek, szükséges a folyadékpótláson felül a gyorsan mobilizálható glukóz, ásványi anyagok és vitaminok pótlására is. Erre alkalmasak az izotóniás sportitalok, amelyek biztosítják az optimális energiaszintet a fokozott igénybevétel esetére is. Ne tévesszük ezeket össze az energiaitalokkal, mert ezek koffeint, taurint, élénkítőszereket nem tartalmaznak!

 

Örömmel értesítünk, hogy megjelentek a legújabb Step Performance Aerobik Mix Cd Lemezek.
S nem csak az új Step Performance Aerobik Mix Cd Lemezekbe hallgathatsz bele, hanem a régebbiekbe is, amiket megtalálsz ide kattintva.

 

Ha úgy érzed egyedül nem megy, vagy segítségre van szükséged a kezdeteknél, akkor írj és segítek!

Nézd meg a videót! Ha kedvet kaptál, várlak szeretettel!

 

 

Ha szeretnéd, a segítségemmel futás-, funkcionális- vagy súlyzós edzéseid változatosabbá, hatékonyabbá tehetjük, hogy rendszeres kitartó munkával elérjük a kitüzőtt céljaidat!

 

varro.gyula@steppeformance.hu 

 

Mikor ajánlott?
 
Ha egyéni céljaid vannak, fogyni, karcsúsodni, formálódni, erősödni szeretnél és céljaid eléréséhez segítségre, motivációra, testre szabott gyakorlatokra van szükséged.
 
Ha az erősítő edzések során azt tapasztalod, a te testednek nagyobb vagy másképpen eloszló terhelésre van szüksége.

Jelentős túlsúly, betegség vagy műtét utáni lábadozást, szülést-szoptatást követő időszak, vagy bármilyen speciális helyzet esetén (pl. hosszú kihagyás utáni újrakezdés, idősebb korban történő kezdés, egészségügyi problémák).
 
Vagy egyszerűen olyankor, ha azt szeretnéd, hogy egy pár alkalom erejéig az edzéseken csak rád figyeljen egy szakember, segítsen kialakítani a rutinodat, tartsa benned a lelket nehezebb periódusokban.
 
Próbáld ki egyszer, tapasztald meg milyen érzés, ha szakember dolgozik veled együtt, és odafigyel minden mozdulatodra!

 

Várlak szeretettel!

 

varro.gyula@steppeformance.hu